Onderzoek dienstverlening Halte Werk 2018

Binnenkort gaat ons onderzoek naar onze service aan u van start. Via een vragenlijst willen wij van u horen waar en hoe we zaken kunnen verbeteren.

Niet iedereen krijgt een vragenlijst

Ons onderzoeksbureau BMC kiest klanten per toeval uit een bestand. Niet iedereen krijgt dus een vragenlijst. Deze post verstuurt BMC ongeveer op 30 juli. Als u een vragenlijst ontvangt hopen we dat u de vragen voor ons wilt beantwoorden. U kunt de vragenlijst ook online invullen. Halte Werk weet niet wie wel en wie niet de vragenlijst heeft ingevuld.

Overzicht resultaten vorig onderzoek

In 2016 hebben we dit onderzoek ook uitgevoerd. De uitkomst hiervan was dat de meeste klanten onze service het cijfer 7 waard vonden. Klanten waren vooral blij met de goede telefonische bereikbaarheid en de ruime openingstijden. Wel werd er meer aandacht gevraagd voor de eigen situatie en re-integratietrajecten die hier goed bij passen. Halte Werk is met deze zaken aan de slag gegaan.

We zijn erg nieuwsgierig of u vindt dat onze dienstverlening is verbeterd. Geef uw mening via de vragenlijst, zodat wij dit kunnen meten. U doet ons daarmee een groot plezier.
Wij hopen dat u (weer) meedoet en danken u alvast hartelijk daarvoor!

 
In onze laatste nieuwsbrief van 2018 vertellen we u over de uitkomsten van dit onderzoek.